T.C.
ANTALYA VALİLİĞİ
İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
18.04.2019 tarihli ve 32 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinde yapılan düzenleme ile 10.07.2018 tarih ve 1 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 256, 263/A, 271’inci maddeleriyle “Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi” İçişleri Bakanlığı hizmet birimleri arasında sayılarak “..çalışma usul ve esasları Bakanlıkça çıkarılacak yönetmelikle düzenlenir” hükmü getirilmiştir. Bu doğrultuda hazırlanan “Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Teşkilat, Görev, Yetki, Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik” 24.10.2019 tarih ve 30928 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir. İlgili yönetmeliğin 24. maddesine istinaden ise “Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Yönergesi” hazırlanmış olup 10.03.2021 tarih ve 781 sayılı Bakan Onayı ile yürürlüğe girmiş ve aynı zamanda 11.04.2017 tarih ve 1530 sayılı “Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Yönergesi” yürürlükten kaldırılmıştır.
Bu bağlamda hazırlanan yeni Yönerge Antalya Valiliği İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi (GAMER) Yönergesi Valilik Makamının 30.06.2021 tarih ve E-44625485-020-21789 sayılı onayı ile yürürlüğe konularak ekte sunulmuş olup, aynı zamanda 15.06.2017 tarih ve 77 sayılı Antalya Valiliği İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi (GAMER) Yönergesi yürürlükten kaldırılmıştır. Yeni yönergeye aşağıdaki bağlantıya tıklayarak ulaşabilirsiniz.